۱۳۹۸ خرداد ۹, پنجشنبه

مرگ و مصدومیت ۸ کارگر در سایه فقدان ایمنی کار


خبرگزاری هرانا – امروز، در سایه فقدان ایمنی محیط و شرایط کار، ۸ کارگر در شهرهای همدان و بروجن دچار حادثه شدند. در این حوادث ۶ کارگر مصدوم و ۲ کارگر جان خود را از دست دادند. همچنین مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی استان همدان، گفت که در سال ۹۶ در سطح استان ۲۹ نفر و در سال گذشته ۳۸ مرد بر اثر سوانح کار جان خود را از دست داده‌اند. ایران در زمینه‌ی رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

‌به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی استان همدان از جان باختن یک کارگر ۳۴ ساله در روستای ده‌پیاز شهر همدان خبر داد و گفت: “امروز این کارگر جوان از طبقه دوم یک ساختمان نیمه‌کاره سقوط کرد و جان باخت”.

‌علیرضا صارمی بیان کرد: “با کمک نیروهای اورژانس این فرد فوراً به بیمارستان بعثت همدان منتقل شد اما متأسفانه بر اثر ضربه واردشده به سر، جان خود را از دست داد”.

صارمی همچنین از افزایش ۳۱ درصدی مرگ و میر بر اثر سوانح کار خبر داد و گفت: “در سال ۹۶ در سطح استان ۲۹ نفر و در سال گذشته ۳۸ مرد بر اثر سوانح کار جان خود را از دست دادند”.

مرگ و مصدومیت ۷ کارگر در بروجن
به گزارش مهر، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: “حادثه آتش سوزی کارخانه فشفشه سازی در شهرستان بروجن یک کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت”.

فرامرز شاهین با اشاره به اینکه حادثه آتش سوزی کارخانه فشفشه سازی در شهرستان بروجن یک کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت، اظهار داشت: “مصدومان این حادثه به بیمارستان ولیعصر بروجن منتقل شدند”.

وی در خصوص این حادثه تشریح کرد: “وضعیت جسمانی دو مصدوم نیز رضایت بخش نیست”.

FacebookTwittergoogle_plusاشتراک گذاری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر