۱۳۹۴ آبان ۱۷, یکشنبه

تهدید و بازداشت یکی از فعالان عرفان حلقه دراصفهان

تهدید و بازداشت و یکی از فعالان عرفان حلقه در اصفهان

dariush adim

خبرگزاری هرانا- داریوش عدیم، از فعالان گروه عرفان حلقه در اصفهان، در ۲۴ مرداد ماه سال جاری بازداشت و شش شهریور ماه آزاد شده است، وی پس از آزادی نیز از سوی نیروهای امنیتی احضار و تهدید شده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، داریوش عدیم، از هواداران گروه عرفان حلقه که پس از تجمع این فعالان در چهارباغ بالای اصفهان و در اعتراض به صدور حکم برای محمدعلی طاهری در ۲۴ مرداد ماه سال جاری بازداشت و در شش شهریور ماه آزاد شده است، در ماه های پس از آزادی نیز توسط نیروهای امنیتی احضار و مورد تهدید و بازجویی قرار گرفته است.
بنا بر همین گزارش وی پس از بازداشت از سوی اطلاعات سپاه و گرفتن وسایل مربوطه از او و همچنین تفتیش منزل، به بند اطلاعات سپاه مستقر در زندان اوین منتقل و سپس با انتقال به زندان دستگرد اصفهان با وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی آزاد می شود.
یک منبع آگاه گفته است که تماس ها و تهدیدهای نیروهای امنیتی پس از آزادی وی ادامه یافته و داریوش عدیم بارها برای بازجویی احضار شده است.
گفتنی است که در یکی از این احضار ها وی از سوی نیروهای امنیتی و علی رغم برگزاری دادگاه تهدید شده است که به شش سال حبس تعزیری محکوم خواهد شد.
بنا بر آخرین گزارش ها و تنها در اصفهان، آقایان خسرو گلسرخ، مجید هادیان و مجید کرباسی و خانمها شهدخت چناریان و اعظم شرافت از بازداشت شدگان فعالان و پیروان گروه عرفان حلقه در این شهر بوده اند.
منبع:https://hra-news.org/fa/thought-and-expression/a-2842

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر