۱۳۹۷ آبان ۷, دوشنبه

دست کم ۱۲ کارگر در کهریزک کشته و مصدوم شدند

خبرگزاری هرانا – صبح امروز، بر اثر ریزش دیواره یک بیمارستان در حال ساخت در کهریزک ۵ کارگر کشته و ۷ کارگر مصدوم شدند. ایران درزمینه‌ی رعایت مسائل ایمنی کار در میان کشورهای جهان رتبه ۱۰۲ را به خود اختصاص داده ‌که رتبه بسیار پایینی است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مهر، پیش از ظهر شنبه ریزش آوار ناشی از تخریب دیواره یک بیمارستان خیریه در روستای « صادق آباد» کهریزک حادثه ساز شد.
این آوار سبب گرفتار شدن کارگرانی شد، که در این بیمارستان در حال کار بودند.
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران در این خصوص گفت: “این حادثه ساعت ۱۰:۱۵ صبح شنبه (۵ آبان‌ماه) به جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد، که به سرعت ۲ دستگاه آمبولانس و ۴ تیم جمعیت هلال احمر شهرستان ری به علاوه سِت زنده یاب، نجات، رادار و دلسار در محل حاضر شدند و نیز تیم های آنسَت شهرستان های رباط کریم و تهران، به جهت نزدیکی به محل به همراه خودروهای مورد نیاز و تجهیزات لازم به محل اعزام شدند و عملیات نجات کارگران گرفتار زیر آوار آغاز شد”.
ابراهیم تاجیک نوری افزود: “پس از بیش از ۶ ساعت جستجو بی وقفه در محل حادثه کار به پایان رسید و در نهایت ۱۲ نفر از زیر آوار بیرون آورده شدند، که از این تعداد ۷ نفر مصدوم بودند، که ۳ نفر در محل مداوا شده و ۴ تَن به مراکز درمانی انتقال یافتند. بر اساس این گزارش، تعداد ۵ نفر در این حادثه کشته شدند”.
گفته می شود، علت اولیه حادثه بارندگی دیشب و سست شدن دیواره های فونداسیون و فروریختن این دیواره ها باشد.
کهریزک نام یکی از شهرهای استان تهران است و در حومهٔ تهران قرار دارد. شهر کهریزک در بخش کهریزک شهرستان ری قرار دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر