۱۳۹۶ اسفند ۲۸, دوشنبه

بازداشت دست کم چهار تن از شهروندان در کامیاران و سنندج



خبرگزاری هرانا – دو تن از شهروندان اهل کامیاران و دو شهروند دیگر در سنندج توسط ماموران اداره‌ی اطلاعات بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده‌اند. از اتهامات مطرح شده علیه این افراد اطلاعی حاصل نشده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، یک شهروند در سنندج به نام “عزیز مولودی” از سوی اداره‌ی اطلاعات این شهرستان بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

از اتهام دقیق مطرح شده علیه عزیز مولودی اطلاع دقیقی کسب نشده است، وی پیش از این به مدت یک سال عضو یکی از احزاب کردی بوده است.

از شهرستان کامیاران هم گزارش شده است که در تاریخ ۲۱ اسفندماه سال جاری دو شهروند به نام‌های “محمد ندیمی” و “علیرضا ندیمی” از اهالی روستای میسوراب پس از ضبط وسایل شخصی و رایانه توسط نیروهای لباس شخصی اداره‌ی اطلاعات این شهر بازداشت شده و به مکان نامعلومی منتقل شده‌اند.


همچنین بنا بر گزارشی دیگر، نیروهای اداره اطلاعات سنندج، در تاریخ ۱۲ اسفندماه سال جاری یکی از اهالی روستای تنگیسر از توابع شهرستان سنندج، به نام “فردین عیوضی” فرزند محمدعلی را بازداشت و به بازداشتگاه اداره‌ی اطلاعات این شهرستان منتقل کرده‌اند.

FacebookTwitterGoogle+

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر