۱۳۹۷ اردیبهشت ۳, دوشنبه

کشته شدن یک شهروند بلوچ در تیراندازی مستقیم ماموران نیروی انتظامی


خبرگزاری هرانا – روز گذشته، یک شهروند جوان که حامل بار گازوئیل بود، در اثر تیراندازی مستقیم ماموران نیروی انتظامی خاش جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کمپین فعالین بلوچ، “گل احمد براهوی” جوان حامل بار گازوئیل در تیراندازی مستقیم ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاش کشته شد.

گل احمد براهوی، فرزند علی خان روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷، در اثر تیراندازی مستقیم ماموران یگان امداد نیروی انتظامی خاش در مسیر جاده خاش به سمت سراوان کشته شد.

منابع محلی اعلام کردند که ماموران پس از تیراندازی و کشته شدن نامبرده صحنه را ترک کردند.

شهرستان خاش یکی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان است.

لازم به یادآوری است که ماموران نیروی انتظامی پاسگاه دلگان شب پنجشنبه ۲۳ فروردین ۹۷، به سمت یک خودرو در دلگان تیراندازی کردند. در جریان این تیراندازی ۴ نفر از جمله یک کودک سه ساله کشته شدند.

طی هفته گذشته نیز یک شهروند بلوچ دیگر به نام فرهاد لکزائی در تیراندازی ماموران انتظامی کهنوج کشته شد و پس از آتش گرفتن خودرو جسدش در آتش سوخت.

اواسط فروردین امسال نیز در جریان تیراندازی ماموران در جاده سراوان به یک خودرو حامل مهاجران افغانستانی ۱۹ نفر کشته و زخمی شدند.

لازم به اشاره است که پیش‌تر نیز “عبدالواحد رئیسی” فرزند فقیر محمد، اهل ساربوگ از توابع قصرقند، مورخ چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۳۹۷، توسط ماموران پاسگاه ساربوگ مورد اصابت چند گلوله قرار گرفت و به خاطر وخامت حال ناشی از خونریزی شدید جان خود را از دست داد. عبدالواحد رئیسی حدود ۱۰ گونی برنج به همراه داشته است.


گل احمد براهوی
FacebookTwitterGoogle+

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر