۱۳۹۷ شهریور ۱۲, دوشنبه

قاسم شعله سعدی به بند عمومی زندان تهران بزرگ منتقل شد


خبرگزاری هرانا – ابوذر نصراللهی وکیل دادگستری در رابطه با آخرین وضعیت قاسم شعله‌سعدی و آرش کیخسروی دو وکیل دادگستری که پیشتر در تجمعی در اعتراض به نظارت استصوابی و قرارداد دریای خزر در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی بازداشت شده بودند گفت که روز گذشته (یکشنبه) با مراجعه به دادسرا مطلع شدم که آرش کیخسروی آزاد نمی‌شود، اما آقای قاسم شعله سعدی، دیگر وکیل بازداشت شده به بند عمومی زندان فشافویه (تهران بزرگ) تحویل داده شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، وکیل مدافع آرش کیخسروی گفت که تحقیقات از موکلش ادامه دارد.

نصراللهی افزود: “در رابطه با موکلم تقاضا شده که تحقیقاتشان در نهاد امنیتی ادامه پیدا کند”.

وکیل مدافع آرش کیخسروی خاطرنشان کرد: “کاری که ما انجام دادیم این است که فعلاً نسبت به قرار بازداشت موقت ایشان اعتراض کردیم و این قرار را کاملاً غیرقانونی می‌دانیم”.

نصراللهی خاطرنشان کرد: “اتهامی که به آقای کیخسروی تفهیم شده اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت ملی است که در پی حضور ایشان در مقابل مجلس شورای اسلامی است”.

گفتنی است که آرش کیخسروی و قاسم شعله سعدی دو وکیل دادگستری، ۲۷ مردادماه در پی حضور در مقابل مجلس شورای اسلامی بازداشت شدند.

روز ۳۰ مردادماه ۹۷ آقایان “قاسم شعله‌سعدی” و “آرش کیخسروی” با لباس زندان و پابند و دست‌بند به دادسرای اوین منتقل شده و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار بازداشت یک ماهه به زندان تهران بزرگ بازگردانده شدند.
لازم به یادآوری است که هرانا طی روزهای گذشته در گزارشی از بازداشت چند وکیل دیگر به نام‌های فرخ فروزان، پیام درفشان و  هدی عمید نیز خبر داده بود.

FacebookTwitterGoogle+اشتراک گذاری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر