۱۳۹۷ شهریور ۲۲, پنجشنبه

بازداشت پنج شهروند در روانسر، سردشت و مریوان از سوی اداره‌ی اطلاعات


خبرگزاری هرانا – یک شهروند ۶۰ ساله از اهالی شهرستان روانسر در استان کرمانشاه از سوی نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شد. در شهرستان سردشت هم نیروهای همین ارگان، شهروند دیگری را با اتهامات نامشخصی بازداشت کردند. در مریوان نیز سه شهروند بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مرکز دموکراسی و حقوق بشر کردستان، روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، «باقر صفری» شهروند شصت ساله به دلایل نامعلومی از سوی نیروهای امنیتی وابسته به وزارت اطلاعات در شهرستان روانسر بازداشت شد.

یک منبع مطلع در این رابطه گفت: «آقای صفری بدون ارائه‌ی برگه‌ی قضایی با اتهامات نامشخصی از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شده است.»

باقر صفری پیشتر نیز سابقه‌ی بازجویی و بازداشت‌ کوتاه‌مدت را دارد و یک بار دیگر روز ۱۰ مرداد به اداره‌ی اطلاعات این شهرستان احضار شده و مورد بازجویی قرار گرفته بود.

همزمان در شهرستان مریوان، سە تن دیگر بە نام‌های «مسلم بهرامی»، «سوران دانشور» و «آرام فتحی» به دلایل نامعلومی از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شدەاند.

در خبری دیگر از ربط سردشت گزارش شده است که روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور «جعفر رسول‌پور» با اتهامات نامشخصی توسط لباس شخصی‌ها دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شده است.


جعفر رسول‌پور

FacebookTwitterGoogle+اشتراک گذاری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر